وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
رحمانی: با تراکتورسازی توافقی نکردم

خبرلایو- هافبک مصدوم تیم فولاد گفت: در برگشت به فوتبال بار دیگر توانایی هایم را ثابت می کنم.

بختیار رحمانی، درباره شرایطش اظهار داشت: فعلا که مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی هستم. دوران نقاهت خود را سپری می کنم و امیدوارم به زودی به فوتبال برگردم.

وی درباره شایعه توافقش با مسئولان تراکتورسازی تاکید کرد: چنین چیزی صحت ندارد. من به دنبال آن هستم که مدارک تکمیلی را به سازمان نظام وظیفه ارائه دهم و بتوانم به فوتبالم در اهواز و تیم فولاد ادامه دهم. واقعا دوست دارم در فولاد بمانم و امیدوارم مشکلم حل شود. هنوز چیزی مشخص نیست اما من با هیچ تیمی توافق نکرده ام.

رحمانی در پایان افزود: واقعا دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شده است. امیدوارم به زودی برگردم و مطمئن باشید در برگشت به فوتبال بار دیگر توانایی هایم را ثابت می کنم.

    

 

                                       بوسه  ارسالی از دکتــــــــــــــــــرحنا بوسه



نظرات شما عزیزان:

همون قبلیه...!
ساعت16:21---1 آبان 1393
چیه؟!هول برت داشت خانوم؟!!!!نترس میشناسی منو!!!منم میشناسمت....
پاسخ: شما کی باشی ک من بخوام هول برم داره .... بفرمایید معرفی کنید تا بجا بیارمتون ....


سعید
ساعت14:49---1 آبان 1393
سلام
خیلی وب قشنگی داری
موفق باشی

دوکس وان
پاسخ: با تشکـــــــــــــــــــر فراوان از شما / نظر لطفتونه اقا سعید


هر چی تو بگی....!
ساعت21:56---30 مهر 1393
سلام عشقم!!!!!!خوبی جیگررررررررر؟!میخوام ببینم میتونی بگی من کیم یا نه؟!!!!
پاسخ: جااااااااااااان ؟؟؟؟باید بشناسمتون ؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393 ا 14:31 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.